Testing: Vichy Aqualia Thermal Rich Cream

Živjo!

Danes bom pisala o izdelku, ki sem ga prejela le dobrih 5 dni nazaj. Ponavadi bi izdelek testirala malo dlje, še posebej, če gre za izdelek za kožo ali lase. Kar pa me je pripravilo do tako hitre ocene so izjemno hitri in očitni rezultati tele kremice!



Govorim o kremi znamke Vichy in sicer iz linije Aqualia Thermal. Instagram profil Vichy Slovenia me je kontaktiral in prijazno poslal njihovo ultra vlažilno kremico, po tem, ko sem jim povedala, da imam sama precej suho kožo. Izdelek sem prejela že naslednji dan in iskreno ne vem kaj bi brez njega. 

Naj omenim, da sem v tem času ravno testirala nov izdelek za nego obraza in stvari se niso končale dobro. Moja koža definitivno ni občutljiva. Prav tako ni problematična - redko kdaj dobim več mazoljčkov hkrati in še to je vedno le ko pijem alkohol. Dieta, stres in ogromen del izdelkov, ne vplivajo name. Vendar po uporabi tega izdelka je bila moja koža POPOLNOMA izsušena. Okoli oči, nosa in ust se mi je koža lupila v kosih! (Ja, sliši se grozno, samo tele informacije so pomembne). Prav tako se mi je na bradi ter ob lasni liniji spustilo ogromno majhnih mazoljčkov. Bila sem obupana. 

Nato pa prejmem tale paketek in v njem kremico, ki mi je v enem dnevu izboljšala situacijo. Zvečer sem na obraz nanesla kar pošteno količino kremice, na vrat in na 'neproblematične' dele obraza sem dodala še nekaj tiste čisto navadne, najbolj mastne Nivee ter se zjutraj zbudila kot nova! Konec lupljenja, mazoljčki so se mi v dveh dneh posušili - kar je še en super rezultat, saj tako vem, da mi krema kože ne zmasti, tudi, če je nanesem veliko. 




Če povzamem vse svoje misli - nad kremico sem navdušena. 

Definitivno razmišljam o nakupu še nekaj njihovih izdelkov. V paketku sem prejela tudi nekaj testerjev in moram povedati, da me je najbolj navdušila linija Idealia  ter njihov nov izdelek Mineral 89 . 






Pa da ne govorimo samem pakiranju! To resnično izraža kako kvalitetna in uglajena znamka je Vichy.  Njihove izdelke imam vedno razpostavljene v kopalnici ter na svoji lepotilni mizi, ker definitivno polepšajo prostor! 




S tem tudi zaključujem tole kratko, a upam da vseeno koristno objavo! Če se odločite za nakup kakšenga izmed izdelkov, mi le sporočite, da skupaj vse predebatiramo 😉

Se slišimo kmalu, 
xo Sara

Ni komentarjev