Linen summer dream

Poletje se končno bliža!

Zadnji mesec nam vreme ni naklonjeno, vendar se je ta teden končno pokazal tisti pravi poletni sonček. Ker sva s Kristianom vedela, da bo vreme v naslednjem tednu ponovno "štrajkalo", sva se odločila, da dan izkoristiva za mini izletek. Oba sva takoj pomislila na obisk Gradu Otočec, ki je na srečo lociran le 20 minut vožnje od najinega novega stanovanja (renovation objava v nastanku!). Poleg prečudovite sprehajalne poti, obkrožene z naravo, je destinacija primerna tudi za Orsija - tako smo se vsi trije brez pomisleka popokali v avto, in se odpravili od doma še pred večerno nevihto.


Kot omenjeno, je bil dan resnično lep in sončen - sama pa sem podcenila, kako toplo je resnično bilo. Na srečo, pa sem na sebi imela novo laneno oblekico iz trgovine S. Oliver, ki sem jo ravno tisto dopoldne našla v novomeški prodajalni v Qlandii. Zaradi zračnega, lahkega materiala je bilo sprehajanje na direktnem soncu neopisno lažje. Zaradi preprostega vendar elegantnega designa, ter večnega črtastega vzorca, pa je oblekica vzdržala ne le test udobnosti, temveč tudi test estetike!


V trgovini S. Oliver pa seveda nisem našla le oblekice - komu pa se še uspe omejiti na le en kos 🙈 
Pri izbiranju sem se držala tematike poletja, iskala pa sem tudi malo bolj elegantne kose, saj mi teh definitivno primankuje v garderobi. Dodatke, ki sem si jih ogledovala, sem izbirala na način, kjer bi se lepo podali ne le z izbrano oblekico temveč tudi z ostalimi, bolj "casual" kosi. 




Tako sem med brskanjem sprva naletela na pleteno torbico - točno takšno, kot si jo želim že kar nekaj časa! Torbice v stilu košarice so v modi že nekaj poletji in ko sem jo skombinirala skupaj s celotnim outfitom, mi je postalo jasno zakaj! Kljub temu, da sprva kot samostojen kos morda ne izgleda tako kot bi želela, pa je kombinaciji z laneno oblekico resnično dodala tisti summer vibe, in hkrati nek poseben rustikalen čarm. 








No, oblekico imam, torbico imam - kaj mi še manjka? 
ČEVLJI, SEVEDA! 

Zdaj pa tako. Sama res nisem punca za pete. Si želim, da bi bila in da bi znala v njih hoditi kot tista najbolj vplivna boss lady, samo moje noge očitno niso bile narejene za to. Če pride do nujne situacije v njih pretrpim nekaj ur, nato pa jih po hitrem postopku zamenjam za svoje zveste All Starke. 

Ampak, če se gremo summer chic, morajo biti temu primerni tudi čevlji, kaj ne? Te sem izbrala s pomočjo prijazne trgovke in iskreno sem sprva dvomila, ko mi jih je predlagala. Dvomila v to, da bodo lepo izgledale z outfitom, dvomila v to, da jih bom znala nositi in dvomila v to, da bodo udobni.

Takoj ko sem jih obula, pa so vsi dvomi izpuhteli. Trgovka mi je povedala, da v njih brez problema oddela 8 urni delovnik v trgovinici, in resnično sem ji verjela. Petke, ki so udobne, mehke in hkrati še stylish? Noro! 



Ko sem celotni outfit videla na sebi v ogledalu, sem se počutila kot nova ženska. Punca, ki je navajena na crop tope in strgane boyfriend jeanske, sedaj izgleda čisto drugače v tem poletnem styling-u... a še vseeno mladostno.

No, tale outfit pa se je izkazal ne le v trgovini, temveč tudi med izletkom. Po sprehodu okoli grada, sva se odločila da se sprehodiva še čez leseni most, ter Orsotu pustiva tekati po bližnjih jasah in obrobju gozda. Zaradi prelepe svetlobe pa sva se odločila, da poskusiva narediti še nekaj fotk, saj sva s sabo imela tudi fotoaparat. Rezultate pa lahko vidite spodaj - enjoy!

























Kisses, 
- Sara

Ni komentarjev