Zaful HAUL + REVIEW #1

Živjo! ☺️
Nedavno sem naročila kopalke preko spletne strani Zaful in ko sem na svoj instagram objavila slikico teh kopalk (klikni tukaj, da si ogledaš slikico), mi je pisalo kar nekaj punc, ki so jih zanimale vse mogoče informacije! Ker še vedno precej pogosto dobim vsaj kakšno sporočilo glede kopalkic, sem se odločila spisati tole kratko objavico o moji izkušnji z njihovimi izdelki. Pa začnimo!

// Hello! ☺️
Recently I ordered something from an online store called Zaful. When I posted a picture of the bathing suit I bought I immediately received quite a lot of messages from girls wanting to know different information about the store and their products. Because I still get quite a few messages on a daily basis I decided to write up this short post in which I'll describe my thoughts about their products. Let's begin!




Ker sem od vas dobivala večinoma podobna vprašanja, bom tudi objavo oblikovala na način, kot da odgovarjam na vaša najpogostejša vprašanja.

// Since I received mostly similar questions from all of you I decided to form this post as If I'm answering all of these questions.


(to sliko najdeš tukaj // you can find this picture here)


1. Vprašanje: 
Kako hitro si prejela izdelke?

Izdelki so prišli kar precej hitro in sicer so bili pri meni v točno dveh tednih! Naročila sem 22. maja, prejela pa sem jih 5. junija.

2. Vprašanje:
Kakšna je kvaliteta?

Kvaliteta je presenetljivo izjemna. Glede na to, kako nizke cene imajo, sem pričakovala veliko manj od njihovih izdelkov, tako da sem bila kar precej presenečena. Rdeče kopalkice so bile tudi že stestirane v vodi in tako lahko potrdim, da so ne samo lepe, temveč tudi praktične. Material je precej ''debel'' oz. imaš občutek, da je izdelan res kvalitetno. In tudi ko sem jih oprala, se barva ni nič spirala, kar se velikokrat zgodi z rdečimi kosi oblačil.

3. Vprašanje:
Kakšne so velikosti - ali naj naročim svojo številko, ali naj naročim številko manjše/večje?

Za velikost vam ne znam najbolje svetovati, saj se mi zdi, da je zelo odvisno od modela kopalk. Priporočam, da si ogledate ocene izdelka, ki ga naročate, ter se na izkušnjah drugih kupk nato orientirate dalje. Jaz osebno sem naročila to številko, ki jo imam ponavadi in to je S. Kopalkice mi stojijo (na srečo) zelo lepo!

// 1. Question:
How fast did you receive your products?

Shipping to Slovenia was actually very fast! It only took 2 weeks - I ordered on 22. may and received them on 5. June. 

2. Question:
What's the quality like?

It's really nice! Considering how low their prices are I was expecting a lot less from their products so I was extremely surprised! The red bikini was already tested in water and I can confirm, they don't just look good but they feel good and practical as well! The material itself is pretty thick and you get the feeling it's very high quality. Even when I washed them the red color didn't wash out one bit, which is a quite common problem with red clothing. 

3. Question.
What's the sizing like - do I order in my size or do I go a size up/down?

As far as the sizing goes, I can't really help you that much since I feel like it depends on the style of the bathing suit. I suggest you look at the reviews of the product you want to purchase and then consider these experiences other buyers when ordering. I personally ordered the size I always wear and that is S - and luckily, the bathing suit fits perfectly! 




To je to, za tole kratko objavico. Če imate še kakšna vprašanja mi lahko pišete na Instagram ali pa pustite komentarček tu, pod objavo! Šibam nazaj za zvezke, kmalu pa se vrnem z malo bolj podrobno in zanimivo objavico! Čau 💗

// This is it for this short post. If you have any more questions feel free to message me on Instagram or leave a comment here, under this post! Now I gotta go back to studying but I'll be back soon with a post that will be a lot more detailed and interesting! Bye 💗



















Ni komentarjev