Aeon Athletics - novi začetki

 Pol leta nazaj si ne bi niti približno mislila, da bom lahko tole napisala ampak - 

s ponosom lahko delim, da sem ena izmed novih ambasadork Aeon Athletics!



______________________________________


Ko me je Nastja (@nastjamozic) povabila k sodelovanju sem bila iskreno presenečena, saj sem v "fitnes" vodah še popolnoma nova. Moja pot na tem področju se je začela šele dobre pol leta nazaj, res bolj konkretno se s tem ukvarjam šele nekaj mesecev, tako da se iskreno sprva nisem počutila dovolj "vredne" za to pozicijo ambasadorke. Ampak ob koncu dneva se mi zdi, da je ravno to najbolj pomembno;

Tvoja pot se ne primerja z drugimi. Ne glede na to ali šele začenjaš, ali pa se s tem ukvarjaš že več let - vreden si vsega uspeha; vreden si, da si na svoje dosežke ponosen in vreden si vsega, kar ti ta podvig prinese v življenju. 

Tako sem hitro zaključila z negativnim razmišljanjem in - ker to podjetje že dolgo poznam - sodelovanje z največjim veseljem sprejela. 


najboljše sladice nam je pripravila Katja (@katie.powerlift)


KAJ PA JE SPLOH AEON ATHLETICS?

Aeon Athletics je slovensko podjetje, za katerim stoji skupina izjemno zagnanih, motiviranih, iznajdljivih in kreativnih posameznikov. V njihovi ponudbi najdete športna oblačila le najboljše kvalitete, ki poskrbijo za tisto dodatno motivacijo in samozavest, ki jo na določeni točki potrebujemo vsi. 

Trenutno v njihovi ponudbi najdemo ženska športna oblačila in sicer nekaj setov, kot tudi posamezne kose kot so športne pajkice ter športni modrčki. 

Zelo kmalu pa vas bo na spletni strani pričakalo OGROMNO novosti. To pa je tudi eden izmed razlogov, da je bilo to nedeljo organizirano prvo druženje oz. slikanje ambasadorjev, kjer smo dobili priložnost, da se spoznamo, "pokonektamo" ter vidimo, kaj vse se pripravlja! Ne bom razkrila preveč, vendar lahko povem, da bo sedaj ponudba razširjena iz samo ženskih kosov na tudi moške. Poleg tega pa bo celotna ponudba obsegala vse mogoče kose - od topov, modrčkov, legic... pa še kaj se bo našlo 🙈

O vseh novostih vas bom seveda obveščala na svojem instagramu (klik klik) kjer pa bom z vami kmalu tudi delila KODO ZA POPUST, tako da se splača bolj aktivno spremljati, ter takrat izkoristiti priložnost za malo prihranka! 


KDO SO OSTALI AMBASADORJI?

Z vsemi ambasadorji smo se spoznali, kot sem rekla, v nedeljo, in iskreno sem bila grozno živčna pred prihodom. Sem oseba, ki je sprva ekstra sramežljiva, oz. ajde, recimo da mi ta strah pred spoznavanjem novih ljudi uspe do neke mere zamaskirati - kljub temu, pa je ta še vedno tam. Ko pa sem uspela spoznati vse člane ekipe, nove ambasadorke... mi je bilo jasno, da nimam razloga za živčnost, saj so bili vsi naravnost čudoviti.

Nastja in Anže sta zbrala tako dobro skupino ljudi. Skoraj nihče se pred druženjem ni poznal, vendar smo bili ob koncu že popolnoma sproščeni, nasmejani... v imenu vseh si upram trditi, da smo noro uživali. 

Poleg mene se v novi skupini ambasadork najdejo Patricia Pangersic (@patricia_pangersic), Eva Czerny (@evaczerny), Ema Lesnik (@ema.lesnik), Teja Kotnik (@teja_kotnik), Gaja Prestor (@gajaprestor) in Dora Markun (@doramarkun)



MNENJE O NJIHOVIH IZDELKIH?

Mislim, da ne rabim preveč izpostavljati dejstva, da sem popolnoma navdušena, ane? Ko smo nekaj dni pred druženjem prejeli paketke s svojim Icon Setom (klik) sem bila brez besed. Že ko sem pajkice samo prijela v roke je bilo očitno, da je kvaliteta na čisto drugem nivoju. Material je izredno kompakten vendar hkrati super raztegljiv - npr. Dora je oblekla legice v številki S, ki jo imam tudi jaz, s tem da ima ona že kar precej velik nosečniški trebušček, glede na to da je v zadnjem trimesečju 😅 Tako da mislim da je jasno, kako raztegljive so pajkice!

Če vam pomagam glede izbire številke  - sama ponavadi nosim številko XS-S (34-36), in sem si legice kot tudi športni modrček izbrala v številki S. Oboje mi je kot ulito. 

Kar me je najbolj navdušilo so pajkice. Res, ne morem mimo njih. Pomoje so to eden izmed najljubših kosov v moji garderobi. Ne samo da so nore kvalitete, ekstra udobne za trening (jap, že sprobane!), izdelane so s takimi detajli, šivi in konturami, ki ti postavo izoblikujejo na najbolj laskav način. Sama sem se vsaj 5 minut gledala v ogledalu, ter  poskušala ugotoviti iz kje je prišla ta izoblikovana rit, ki je prej ni bilo 😂

Tako da ja, za njihovo kvaliteto in nasploh izgled, dam za njih roko v ogenj. Res sem prepričana, da kdor bo sprobal njihove izdelke, ne bo nič drugega kot navdušen. 


opaziš novosti na sliki? 🙈


KDAJ LAHKO PRIČAKUJEMO NOVE KOSE?

KMALU! Res kmalu!

Glede točnega datuma in vseh ostalih pomembnih informacij vam bom poročala na svojem instagram profilu, hkrati pa svetujem da spremljate Aeonov profil

Kmalu pa pridejo tudi podrobne fotografije vseh izdelkov, kot tudi mojega (trenutno) najljubšega set-a, Icon Set-a! 

Če ima kdo še kakšna vprašanja glede Aeona ali česarkoli drugega pa sem seveda vedno dosegljiva na svojem instagramu! 

Upam da ste uživali v branju! xx

Ni komentarjev