Novi Skinfairytale izdelki ✨ #podpiramslovensko

 Tole objavo se spravljam spisat že več kot dva tedna in evo - končno mi je uspelo!

Ta dva izdelka sem prejela v testiranje že nekaj časa nazaj - brez kakršnekoli obveze za objavo, promocijo...  ampak iskreno sem tako navdušena, da si tale bronzer in highlighter zaslužita ne le kakšen story, temveč tudi posamezno blog objavo. 




MALO VEČ O SKINFAIRYTALE

Skin Fairytale je slovensko podjetje, ki ga vodi prečudovita Katarina, njihova ponudba pa obsega naravne kozmetične izdelke za nego kože. Celotnega projekta se je lotila, ko je sama postala mamica in ugotovila, da za svojega otročka ne najde naravnih izdelkov, ki bi ji pomagali pri raznoraznih izpuščajih in oddrgninah. Tako se je izdelave neoporečnih, nežnih vendar hkrati učinkovitih izdelkov lotila kar sama. Sprva je tako v ponudbo dodala izdelek RashBalm Baby - in po noro pozitivnem odzivu se je uspešna pot Skin Fairytale-a začela! 

Trenutno ima Katarina v svoji ponudbi že 24 izdelkov! Sama pa sem jih sprobala že 7 in sicer:

Atopic Balm: je mazilo namenjeno intenzivni negi problematične in občutljive kože, ki je nagnjena k srbečici, rdečici, dermatitisu, ekcemom in alergijam. Sama se predvsem v jesenskih in zimskih mesecih borim s "sezonskim" dermatitisom - najpogosteje po dlaneh, obrazu in lasiču. Za zdravljenje ter blaženje simptovov sem uporabljala kombinacijo Atopic Balma in Atopic cream-a, rezulatati pa so bili res neverjetni.  

Atopic Cream: tako kot Atopic Balm je Atopic Cream namenjena isti problematiki - le v obliki bolj kremaste teksture. Sama sem kremo raje uporabljala za obraz, medtem ko sem si balm najraje nanašala po rokah. 

 ImmuneBoost: sodi med terapvetsko kozmetiko, tj. krema z dodanimi aromatičnimi eteričnimi olji klinčkov, pomaračne, čajevca, revintsare in karadmoma. Uporablja se kot krema za nego kože v sezoni prehladov, viroz oz. ob padcu imunskega sistema, saj s svojimi blagodejnimi sestavinami pomaga krepiti imunski sistem. Sama kremico uporabljam že med prehodom letnih časev, tudi v zgodnji jeseni, saj sem nagnjena k blažjim prehladom. 

Šampon: je namenjen za nego občutljivega lasiča nagnjenega k srbečici, seboreji, dermatitisu in luskavici. Kot omenjeno se mi v hladnejših mesecih pojavi dermatitis tudi na lasiču. Prejšnjo zimo je bil ta izbruh najbolj intenziven - simptome sem poskušala blažiti na mnogo načinov vendar nič ni pomaglo. Dokler nisem začela uporabljati SF šampona, sem morala lase imeti konstantno spete, saj je bil prhljaj tako razširjen. Iskreno mi je bila uporaba sprva "smotana", saj se šampon miminalno peni, kar pa ni prijetno, ko imaš ogromno las (se mečkajo, zapletajo...) ampak iskreno je bilo "matranje" vredno. Po nekaj uporabah je prhljaj praktično popolnoma izginil. 

Dezodorant - Meta Poper: je naravni dezodorant brez dodane sode in aluminija. Poleg tega vsebuje magnezijevo olje ter eterično olje poprove mete in črnega popra. Deodorant diši čudovito, zdrži pa prb. 6-8 ur (kar je iskreno dovolj)! Edini nasvet je ta - ne nanašajte ga na sveže obrite pazduhe!! 

CreamyGlow InlightMe: obarvana krema z učinkom osvetljevanja kože za nanos na obraz in dekolte

 CreamyGlow Bronzeme: obarvana krema z bronze efektom, ki se jo uporablja za nanos na obraz in dekolte. 


INLIGHTME & BRONZEME


Še nikoli nisem imela kremnega bronzerja, medtem ko highlighterjev že kar nekaj, ki pa jih nisem veliko uporabljala. Ne vem zakaj nisem že prej pomislila na uporabo kremne dekorativne kozmetike, saj imam pogosto probleme z izsušeno kožo, ter si tako vedno prizadevam za čim bolj glowy, healthy, moisturized look kože! 

Ta dva SkinFairytale kremna izdelka sta tako kot naročenaza to, kar si želim. Ne samo da na koži pustita prečudovit glowy efekt, hkrati sta izjemno vlažilna, saj sama opazim da je koža ob koncu dneva veliko manj izsušena kot ponavadi. Katarina pa je prav tako poskrbela za izjemno pigmentiranost, ki pa se jo zaradi teksture izdelka s samo tehniko nanosa brez problema prilagaja glede na posamezne želje!

Sama sem najbolj navdušena nad Bronzeme kremnim bronzerjem. Highlihter mi je prav tako prečudovit, samo iskreno že nekaj časa v svojo dnevno makeup rutino ne dodajam osvetljevalca, ker se mi zdi da ga preprosto ne potrebujem - ga pa nanesem ob bolj posebnih izhodih. Medtem ko je bronzer eden izmed najljubših korakov v moji rutini - tako kot sem rada "tan', imam rada bronzy, zagorel videz tudi na obrazu. 

Bronzer mi omogoči ravno to! Kar mi je najbolj všeč je ravno pravšnji topel odtenek. Ni popolnoma oranžen, zaradi česar bi na obrazu grozno "sekal vn", prav tako pa ni preveč hladno rjave barve, kar bi povzročilo tisti ''muddy'', umazan look. Izdelek nanašam z bolj kompaktnim čopičom - če sem iskrena, vam lahko povem da ga nanašam z istim čopičom, ki ga imam za nanašanje tekoče podlage 🤷🏽‍♀️ 

Kot omenjeno je zaradi teksture nanos res preprost, prav tako pa se potrebuje le malo izdelka - osebno porabim mogoče za pol graha izdelka, ali celo še manj. Tako da je cena glede na velikost pakiranja zelo zelo prijazna!

Skinfairytale me je tako ponovno navdušil - drugega niti nisem pričakovala, saj Katarina res res obvlada to, kar počne! Resnično priporočam testiranje vsaj enega izmed njenih izdelkov - pa naj bo to kremica, bronzer, mazila, deodorant... navdušeni boste nad vsem! 


     






Ni komentarjev